Friday, November 16, 2018


BBM 3410/18 : UPM KAMPUNG KEDUAKU.

Cuti midsem telah bermula. Prof kesayangan aku sekali lagi telah memberi tugasan kepada pelajarnya. Pelbagai pengalaman yang aku yang manis dan pahit. Pengalaman yang manis aku boleh kenal dengan orang-orang baru dan boleh tengok muka-muka mak ayah dan keluarga mereka yang gembira dan teruja melihat anak-anak yang bergraduan hari tu. Rasa gembira sangat bila tengok muka-muka mereka. Tak sabar nak tengok muka-muka mak ayah aku bila aku terima segulung ijazah. Aku berharap dapat membalas segala jasa-jasa kedua ibu bapa ku nanti. Pengalaman pahit pulak ialah aku aku demam dua hari semasa bertugas..hahaha. Nampak sangat badan lemah. Bukan apa musim sekarang panas terik lepastu hujan macam mana tak demam.

Tugasan kali ni mudah saja cuma ambil 10 keping gambar mengikut teknik yang prof dah ajarkan semasa cuti midsem dengan #kampungku..

Oleh kerana aku sebagai salah seorang petugas konvo bagi pusat alumni upm jadi memang tidak dapat balik kampong. Aku jadikan suasana semasa konvo sebagai salah satu gambar-gambar untuk tugasan aku. Boleh tengok gambar kat bawah ni membuatkan aku bertambah teruja nak memakai jubah konvo pada tahun hadapan. In sha Allah semoga dipermudahkan. 

No comments:

Post a Comment

BBM3410/ TUGASAN FACEBOOK Tugasan kali ini, Prof telah menyuruh kami untuk memuatnaik dua status mengenai Profesor Normaliza. dal...