Thursday, November 15, 2018



BBM 3410/18 : EDIT KALENDAR MENGGUNAKAN PHOTOSHOP


          Hai… pada kali ini penulisan saya berkaitan dengan tugasan pada hari ini iaitu tugasan online lah kita sebab kelas dibatalkan. Prof telah beri kami tugasan yang baru untuk merakam video selama 3 minit. Dalam video tu perlu menerangkan proses membuat tugasan. Sebelum lupa dalam subjek ni tugasan yang paling penting sekali adalah tugasan kalendar untuk tahun hadapan. Nak hasilkan calendar tu saya menggunakan photoshop. Hahaa saya mula-mula nak guna photoshop memang terkial-kial, lama-kelamaan rupanya tak susah mana pon menggunakan photoshop ni.


         Oleh itu, saya akan tunjukkan sedikit video tentang hasil tugasan saya di youtube dan ini link https://youtu.be/rd_xDSiE3RE  untuk korang tengok video ini. Semoga bermanfaat ye. Terima kasih.







          

No comments:

Post a Comment

BBM3410/ TUGASAN FACEBOOK Tugasan kali ini, Prof telah menyuruh kami untuk memuatnaik dua status mengenai Profesor Normaliza. dal...