Friday, November 16, 2018


BBM 3410 : VIDEO ONE SHOT 2 LAYER

Assalamualaikum semua pada tugasan lepas kami kumpulan kami telah buat video one shot 1 layer. Tugasan kali ini adalah video one shot 2 layer. Kumpulan kami lagu dari najwa latif iaitu sahabat. Untuk kali ini aku rasa lebih confident sikit sebab aku enjoy buat tugasan ini. Walaupun nak rakam satu video singkat lebih kurang dalam 3 minit tapi mengambil masa dalam 2 jam lebih. Walaupun pun penat dan banyak kerja ditambah aku tengah demam lagi tapi berrbaloi la aku bersama-sama dengan kumpulan aku untuk menyiapkan tugasan ini. Baru aku tahu kenapa pelakon zaman sekarang senang jadi kaya sebab ingat senang ke nak berlakon weii.


Aku untuk tugasan kali ini dapat penilaian yang bagus dari prof Normaliza. Dan berharap sangat dapat A dalam subjek ni..hehehe. lokasi pengambaran kami dekat Bukit Ekspo UPM. 

No comments:

Post a Comment

BBM3410/ TUGASAN FACEBOOK Tugasan kali ini, Prof telah menyuruh kami untuk memuatnaik dua status mengenai Profesor Normaliza. dal...