Saturday, November 10, 2018


BBM3410/18 : MUZIK VIDEO ONE SHOT

           Aku ni boleh  dikatakan  sebagai kayu la dalam menari. Manalah aku pandai sangat dalam menari apalagi nak buat video. Haaaaa… untuk kali ini tugasan daripada prof  kami ialah buat satu music video one shot. Kumpulan kami telah memilih lagu tamparan wanita dari kumpulan Elite… haaa tertampar jiwa dan perasaan sebab nak kene menari.

             
Lepas buat rakaman tu kena pula masukkan di dalam youtube. Hurmmm matilah nak oiii… its okay we can solve the problems dengan memakai mask yang dibeli di Mr.diy. Blingg…blinggg tau mask yang dibeli. Dalam menyiapkan muzik video tersebut kami kesuntukkan masa sebab ahli group kami banyak bertindih kelas untuk mencari masa lapang disebabkan oleh minor kami yang berbeza. Akhirnya we make it juga tapi tengok video kumpulan elite dalam 20 minit dan terus rakam. Hurmmm for me okay la sebab kami bukan ambil subjek menari-menari ini janji cara kau buat betul iaitu ONE SHOT VIDEO. 

No comments:

Post a Comment

BBM3410/ TUGASAN FACEBOOK Tugasan kali ini, Prof telah menyuruh kami untuk memuatnaik dua status mengenai Profesor Normaliza. dal...