Friday, November 16, 2018


BBM 3410 : 200 QUOTES for you…for us…

Dalam hidup ini pelbagai benda yang berlaku dalam hidup kita. Ada hari berjalan dengan lancer dan baik saja. Ada hari perjalanan kita penuh dengan perkara-perkara yang menyakitkan. Erti kata lain setiap hari dalam hidup kita ni apa yang berlaku meninggalkan kesan yang baik dan buruk. Selagi kita dinamakan manusoa memang tidak akan terlepas dari semua itu. Apabila kita dalam keadaan sedih atau gembira pasti kita inginkan dorongan untuk kita menjalani hari-hari kita. Jika kita bersama keluarga atau sahabat baik pasti mereka akan memberikan dorongan. Jadi macam mana kalau kita berjauhan dengan mereka apabila kita betul-betul inginkan dorongan.


Saya nak cadangkan kepada anda semua satu buku ni. Penulis buku ini ada dua orang, salah seorang penulisnya adalah professor saya iaitu professor Normaliza. Tajuk buku 200 quotes for you for us. Dalam buku tersebut terdapat kata-kata semangat, dorongan supaya bersemangat benjalani hari-hari kita. Buku ini dalam bahasa inggeris. Kata-kata  dalam buku ini yang sangat indah dan berkait dalam kehidupan kita. Jadi jangan lupa dapatkan buku ini tau kawan-kawan semua.

No comments:

Post a Comment

BBM3410/ TUGASAN FACEBOOK Tugasan kali ini, Prof telah menyuruh kami untuk memuatnaik dua status mengenai Profesor Normaliza. dal...